Proč je pojištění následných nákladů důležité?
V případě komplikace, při estetické nebo kosmetické operaci, se může stát že se veřejná zdravotní pojišťovna na příslušných nákladech nepodílí vůbec nebo jen částečně a klient si je musí hradit sám. S pojištěním následných nákladů se můžete před těmito finančními riziky chránit.

Co poskytuje pojištění následných nákladů Beautyprotect?

• Úhradu lékařsky nutných následných nákladů na ošetření
  • Pro všechny estetické operace
  • Dokonce i když máte několik operací ve stejný den, je bez příplatku
  • Smlouva možná kdykoliv až do krátce před operačním dnem
  • „Tourist“ Option: Necháte se operovat v jiné zemi, než kde máte bydliště? Poskytneme vám základní ochranu v rozsahu vašeho běžného zdravotního pojištění v případě, že mimo zemi, ve které proběhla operace, bude třeba ošetřit komplikaci.
  • Připojištění esthetic plus: Poskytujeme plnění na další zákrok, pokud se z důvodu komplikace nepodaří dosáhnout požadovaného výsledku operace a bude nezbytné realizovat dodatečné estetické ošetření!
  • Připojištění Záruka spokojenosti: Pojistitel převezme náklady na estetickou korekturu, pokud pojištěná osoba není s estetickým výsledkem pojištěného zákroku ze subjektivních důvodů spokojena.
  • Připojištění ,,Ochrana Implantátů“: V rámci dodatečných připojištění nabízíme speciálně pro naše klienty úrazové připojištění, které je propojeno s rizikem úrazu v přímé souvislosti s prodělanou estetickou/kosmetickou operací.
    V případě nehody (např. autonehoda nebo při jízdě na kole) převezmeme veškeré vzniklé náklady na operaci k výměně úrazem poškozených prsních implantátů.

Pokud budete chtít toto pojištění uzavřít je možné na těchto stránkách ,,beautyprotect,,